Say it like you mean it

Nu sitter jag här vid datan igen, bloggningen går kanske
inte så jätte bra men jag försöker blogga om intressanta
saker så ofta jag kan ;)

Iallafall så har jag tänkt göra morotsmuffins och därefter
gå ut och gå med Bella, eller i andra ordningen :)

Skolan idag va ändå okej, elevensval va ju lätt det roligaste
och slappaste på hela veckan xD

Menmen vi hörs senare :)

Hade tänkt slänga in ett inlägg om avundsjuka eller om hur
man ser på andra människor, vilket tycker ni?

Pussen<3


<3 du är min ängel, mitt liv, min dröm, och kommer föralltid finnas i mitt hjärta <3


Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

Jag tycker att du ska skriva antingen om avundsjuka eller om hur man ser på andra människor :D xd <3

2011-04-07 @ 17:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0