Sov gott

Så nu är jag hemma, har matat hästarna och nu
ska jag och Malin se på film .

Jag ville se på Dear john men den har jag slarvat bort... ;)

Menmen, imorgon är lovet slut och det är skola som vanligt
det kunde jag absolut varit utan, nu när det går så bra för
mig och Bella vill jag bara ut och rida varje dag men det kan eller
hinner jag inte när jag måste vara i skolan och sedan plugga -.-
Ska iallafall försöka rida en tur imorgon :)- om jag så får rida själv!

Pussen<3


Jag och Malin förra sommaren ;D <3



Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

Jag = Gilla bilden :D



Det borde finnas en "Gilla"-knapp på alla sidor ;D <3

2011-04-26 @ 20:52:24
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0