11 dagars


Var: Kivik, Ales stenar
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40





Tänkte köra en sådan 10 dagars lista igen :)

Att jag skriver en lista på saker och sedan varje dag
skriver jag om en och en.

  1. Jag just nu
  2. Min dröm
  3. Jag om 10 år
  4. Personer jag inspireras av
  5. Bloggar jag läser
  6. Just nu skulle jag vilja...
  7. 5 saker om mig
  8. Mina profilbilder jag haft på fb
  9. Dagens outfit
  10. Bra tv serier
  11. Min högstadie tid
Något ni vill att jag ska ta bort eller lägga till?



Börjar antingen idag eller imorgon :)

Pussen<3


Kommentarer
Susanna

en annan sak är att skriva om hur du hade det i högstadiet. Ska börja i sjuan nu så är lite nyfikän på sånt:)

2011-08-08 @ 21:42:22
Emma

Sv: Lägger helt enkelt till nummer 11 med den kategorin :)

2011-08-08 @ 22:29:34
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0