Dag 1 - Jag just nu

Ja.. vad finns det att säga ?

Förutom att jag är sjuk så är jag faktiskt ganska glad,
på sånt där humör så jag skulle kunna göra vad som helst
men nu kan jag ju inte det eftersom jag är sjuk ( -.- )
Saknar mina kompisar mer än någonsin, och är sjukt trött
på att ligga hemma och ha tråkigt.

Har lite saker jag måste ta hand om för mitt eget och andra
personers bästa, men vet inte om jag vågar ...
Men ska göra det och har bestämt att vad som än kommer ut av det jag
ska göra så är det bäst så, även om jag blir sårad så finns det mer här i
världen, så är det helt enkelt...

Snart är det skola, men har faktiskt inte panik över det (än), längtar
och ser faktiskt fram emot det :)
Att få lite bestämda tider att följa är väll det jag saknar mest och självklart att
träffa nytt folk.
Men att kunna göra vad man vill när man vill är ju inte helt fel heller ;P

Ja, så helt enkelt så kan man säga att jag är nöjd med livet för stunden :D
Pussen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0