Dag 2 - Min dröm

Jadu...

Min dröm just nu är väll att köpa en c- eller
d-ponny som jag Malin och framför allt Ida och jag
skulle rida in.

Hade varit så Grymt roligt att hjälpa Ida (och Malin) att
rida in en häst, framför allt nu när Ida snart är för stor
för Rullan.

Plus att när allt jobb och slit är klart med den hästen så har jag
någon att rida med, allt låter verkligen perfekt i mina öron.
Och är verkligen en dröm som jag skulle göra allt för att den skulle
slå in, dock räcker inte pengarna till till en tredje häst, och att lämna tillbaka
Bella eller sälja Rullan skulle jag aldrig göra.

Annars så är det väll att få toppen bra betyg, träffa en underbar kille,
att komma in på en bra högskola, sedan få ett bra jobb där jag tjänar
mycket pengar så jag kan flytta till en fin lägenhet, och sedan resa mycket tillsammans
med vänner och min pojkvän, flytta ut till landet, gifta mig, få två eller tre små underbara barn,
köpa sommarstuga i Varberg eller Kivik och utomlands någonstans ;)

Ja det är väll det jag drömmer om ;) :)

Pussen<3


Kommentarer
Niles

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 10:e Augusti 23:59. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg-1.html

2011-08-09 @ 23:57:23
URL: http://dirtyhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0