Första skoldagen!


Modell: Julia Brevell (Kusin)
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40






Woho! Jag överlevde första skoldagen, haha nejdå
så hemskt va det absolut inte!
Va faktiskt roligt på ett udda sett ;)

Klassen verkar jätte bra iallafall och alla va jätte snälla
och pratglada, lärarna verkade också riktigt bra, så ska
bli roligt att lära känna alla.

Ja... vad finns det mer att säga, dagen gick fort, och den var
riktigt slapp ;)

Imorgon (om jag kommer ihåg rätt) så börjar vi kvart över 8,
samling i bildsalen och sedan ska vi på utflyckt ;P
Åka till någon park och leka och sedan grilla korv, vilket faktiskt
kan bli helt okej :)

Annars då... kvällen igår va toppen, skönt att träffa Alla tjejerna en sista
gång innan skolan ♥

Nu ska jag sluta babbla på så mycket och göra något annat...

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0