Hemma


Fick bli en bild på en söt liten kissekatt (Y)
Fotograf:Emma Palmgren
Kamera: Nikon D40


Nu är jag hemma från Göteborg och har även
hunnit äta lite mat :)

Blev att jag tog bussen direkt efter skolan och så mötte
jag upp Julia i centralen, så vi gick till Café Cappuccino
och köpte varsin fralla :D
Själv så köpte jag en jätte god räkmacka och Julia köpte
en salamifralla men gav salamin till mig :P

Efter det gick vi i lite affärer och planerade lite , mer om det senare.

Nu ska jag fixa lite blogg inlägg sedan se på robinsson och efter det
träna lite, sen duscha och sen fixa Bella, inte nödvändigt i den ordningen men
jaja ni fattar ;)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0