Hos Julia

Hej :) Som ni nog förstått så är jag hos Julia nu, kom hit igår vid 12 tiden och då fikade vi och sedan åkte vi till Nordstan, fick köpt mig två snygga blus liknande tröjor (visar kort när jag kommer hem) Efter det satte vi oss och tog en fika och bara pratade, själv köpte jag världens godaste chokladboll ;D Efter det handlade vi mat och köpte pizza, åt, fixade oss, Linnea kom, hade otroligt roligt med henne sedan gick vi ut och träffade Stefan och lite andra killar :) Efter det blev det hem och äta lite choklad och se på film, la oss i en säng alla tre och pratade , tillslut lyckades vi somna och kan säga att alla tre låg ungefär på varandra x) Vaknade vid 1 idag :o Pratade, åt frukost sedan duschade Linnea och nu är Julia i duschen , själv blir det att duscha ikväll då jag duschade igår innan jag åkte hit, så känns lite onödigt att duscha nu ;) Idag får vi se vad som händer, ska träffa Anton en sväng sen men annars har vi inget planerat. Hade ju varit skönt med en hemma spa kväll... Hm får se hur det blir :D Uppdaterar senare när jag har något roligt att skriva ;) Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0