I don't really care


Var: Kivik
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40






God Morgon! :D

Vaknade vid 10 egentligen men låg kvar i sängen
tills kvart i 12 för då åkte Mamma, Pappa, Alex och Ida
till Biltema för att köpa saker till bilen :)
Därför blev Spyker helt galen så var ju tvungen att
gå upp och ta hand om honom...

Idag... Hm vad händer idag...
Inget alls tror jag, vädret Suger (!) så går inte att bada,rida m.m

Blir väll att sitta inne framför datan och tv, vilket är ganska okej det med :P

Pussen<3

!? Något speciellt ni vill läsa under dagen då jag har tid att Blogga ?!


Kommentarer
Klara

Det går vel att rida även om det är dåligt väder?

2011-08-07 @ 12:50:39
Emma

Klart det går, men som jag skrivit i massa andra inlägg så blir Bella bara onödigt orolig när det blåser och regnar, hade jag haft ridhus eller iallfall en paddock så jag slapp rida i lera i skogen m.m så hade jag ridit Bella varje dag.



2011-08-07 @ 15:21:57
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/
Anonym

Onödig kommentar där ovan -.-'

Men Emma, du tar så fruktansvärt bra kort! Är jätte avundsjuk! <3

2011-08-07 @ 20:21:00
URL: http://erikaweb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0