I'm who I am, and only I can change it

Halloj :)

Även denna dagen har varit kanon!

Blev ju då självklart skola och sedan så slutade
vi vid 2- halv 3, då gick jag och Erika
till Mamma och Pappa som hade handlat mat och så åkte vi
och köpte block och pennor m.m sedan till visko för att titta på
idrottskor till mig, hittade inga så åkte till märkesoutlet och där hittade
både jag och Erika skor :)

Åkte sedan till M.M och fyndlagret så jag köpta smink och sminkborttagning,
sedan körde vi hem Erika, så åkte vi hem och packade upp maten och
fikade lite ;P

Vid 8 åker jag till Erika med Jenny och Terese :D trevligt, sedan får vi se
när jag åker hem och vad som händer, men mer om det imorgon ;)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0