Jag gråter bara i regnet


En snygg, skarp bild på mig och systeer yster ♥
Så bara för att hon är min , så får hon vara med här på
min blogg ;) ♥

Fotograf: Lena Gunnarsson


Hallå hallå :)

Ja... vad finns det mer att säga om dagen
som ni inte redan vet..
Jag gick av bussen i Hyssna och så hämtade pappa
mig samtidigt som han hämtade mamma på jobbet,
vi handlade lite och sedan åkte vi hem och åt.

Nu har jag tittat runt på lite bloggar, gjort en beställning (mer om det sen)
och nu ska jag sitta här vi datan ett tag till och sedan se
Fångarna på fortet.

Idag blir det ingen promenad då det ös regnar ute och jag har
varken regnkläder eller någon lust att gå ut och gå i regnkläder :P

Imorgon är det FREDAG! Otroligt skönt med helg, kan jag lova, men
måste säga att första riktiga veckan i gymnasiet har gått
väldigt fort :o

Hörs .

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0