Like the brightest star

Nu ska jag se på tv och sedan sova :) 

Imorgon tar jag bussen 09:13 så blir sovmorgon
för min del (Y)

Efter skolan ska jag simma med Malin och Lena så
det blir säkert Grymt!

Har bestämt mig för att verkligen börja träna nu, vilket
faktiskt går riktigt bra.
Powerwalkar ju en gång varje dag med Spyker och sedan
så rider jag iallafall 2 gånger i veckan, sedan så ska jag börja simma
minst 1 gång i veckan och sedan när jag vet om gymmet är bra på
skolan så kommer jag kanske gymma två gånger i veckan.
Sedan vore det roligt att träna friskis och svettis...

Iallafall så bloggar jag mer imorgon, kan nog försöka hinna blogga
från mobilen när jag sitter på bussen både till skolan och påväg hem.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0