My love is dead

åh...

finner inga ord nu.. vill bara gråta men tårarna har
tagit slut för Länge sen.

har egentligen gått vidare för det spelar ingen roll
hur många tårar jag fäller eller hur mycket jag
längtar, inte ett fucking skit.

och det är det som jag hatar, all min kärlek till dig fick
du förut men nu spelar det ingen roll hur stor min kärlek är.

det spelar ingen roll hur många gånger mina ögon tårar sig
när jag tittar på kort, det spelar ingen roll hur många gånger
jag torkar mina kinder när jag tänker på våra minnen
det spelar ingen roll hur ordlös jag är när jag tänker att
jag aldrig kommer få se dig igen, inget av det spelar någon
roll längre.

Jag älskar, Jag saknar, Jag behöver dig min Ängel Batman! ♥ ♥


Kommentarer
Hedvig

Batman<3

Emma<3

Ring mig om du vill prata sötnos!<3 Fst smsa först så jag inte missar samtalet<3 Finns alltid här kusinen min! Jg saknar dig och älskar dig massa! Glöm inte det!<3<3

2011-08-25 @ 23:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0