No more


Var: Kivik
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40






Hejhej :)

Sista lediga dagen idag, alltså sista sommarlovsdagen,
imorgon börjar verkligheten/livet igen.
Känns både skönt och tråkigt ;)

Är faktiskt inte nervös men det kommer väll imorgon.

Nu har jag i vilket fall fixat klart mig, Bella och packat.

Så om en stund åker jag med Pappa och hämtar mamma
så släpper dem av mig hos Erika där det blir tjej kväll :D
Sedan så sover jag, Jenny och Terese över så vi åker samma buss
till skolan imorgon, vilket känns Väldigt skönt! (Y)

Kommer ju inte kunna blogga ordentligt varken idag eller imorgon
men det kan hända att jag slänger in ett mobilinlägg ikväll och
imorgon, men det kan jag inte lova!
Ska göra så gott jag kan.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0