Not true


Var: Kivik, Ales stenar
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40






Hejhej :)

Ja, måste säga att jag mår mycket bättre nu,
däremot så visade det sig att jag inte bara hade
mensvärk utan hade magsjukan också -.-

Mådde så dåligt så jag trodde jag skulle dö där
några gånger, så nej, inte roligt alls :(

Men eftersom alla i familjen är sjuka förutom Ida (som
va det i fredags-lördags) så får hon sköta allt här hemma
som vi andra sjuklingar inte orkar.

Hon har tex precis stekt kött och värmt pommes till mig och
Alex som faktiskt mår mycket bättre nu :)

Va även ute och öppnade hagen för Bella så nu går hon tillsammans
med Rullan igen , knappt jag orkade det äns :P

Nu ska jag fixa lite blogg inlägg till idag och några till imorgon, så ni har
att läsa även om jag är sjuk och mest kommer ligga i sängen och
titta på film.

Pussen<3
Något speciellt ni vill läsa?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0