Nyhet

Nu har Svensk Ridsport fått in en ny italiensk ridstövel.

Så här skriver dem om den: Parlanti Passion är en stilren
och mjuk stövel med dragkedja bak (förstärkt med resår) och snörning fram.
Finns i stl. 36-41. 
Pris: 4 600:-
Stöveln var däremot inget som jag skulle ha på mig...
Den föll mig inte alls i smaken, jag tycker det är snyggast
när det inte är något alls på stövlen, inte några sömmar eller snörning
och helst ingen dragkedja heller.

Men alla tycker vi olika, så vad tycker ni om den?

Pussen<3


Kommentarer
Anonym

Jag tycker dem är riktigt snygga, och skulle verkligen kunna tänka mig att köpa dem, tycker dem är lite dyra men det får man leva med ;)

2011-08-06 @ 23:05:55
Lovisa

Håller med dig, tycker inte dem är ett dugg snygga, men det är klart smaken är som baken ;)

2011-08-07 @ 10:56:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0