Only you know who I am


Modell: Julia och Mormor
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40





Åh... Mår så illa och har så ont i magen, finns seriöst inget
värre än mensvärk :(

Solen har lyckats tränga igenom molnen i ca 10 min, så
om jag har tur kanske jag kan rida ikväll, om jag inte mår
sämre än vad jag redan gör, då alltså...

Jag skulle vilja lägga mig i sängen och sova en stund men
Malin och Lena har tagit över mitt rum/min säng -.- ;)

Pussen<3

Något ni vill att jag ska skriva om?!


Kommentarer
JEMPA!

Världens bästa jenny vore nånting att skriva om! :D :D :D :D :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-08-07 @ 16:23:22
Susanna

kan du inte läga upp någon bild på när dina hästar går i form?:)

2011-08-08 @ 21:43:58
Emma

Sv Susanna: Ska försöka fixa det så fort som möjligt :)

2011-08-08 @ 22:26:41
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0