Sms

För ett tag sedan skickade jag in två bilder till 118800
för ni vet väll att man kan mms:a in bilder och sedan ställa frågor ?
Iallafall så mms:ade jag och Malin in en bild på Malin
Och frågade: Vilken kändis är jag lik.

Svaret var: Hejsan på dig din sockerbakelse! Vad söt du är!
Du liknar faktiskt Reese Witherspoon en hel del fast du är
något snyggare. Om man skulle jämföra dig med något
skulle så skulle det vara alla stjärnor samlade på hela himlavalvet
tillsammans med månskenet och skönheten i all konst och kultur
sammanfattat.
Du är supersnygg!! Puss och kram från Rasmus på 118800

Jag och Jenny skickade även in en bild på Jenny
Och frågade: Kommer jag få något ragg i sommar?

Och svaret blev: Hallå där sötnos!
Ja, självfallet kommer du få en massa raggs i sommar!
Det räcker att med att du går på stranden så kommer grabbarna nappa
upp på bara någon millisekund!
Alla vill ha dig! Kram från Martin på 118800


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0