Snart så händer det grejor här på bloggen...

Jag och Julia har suttit och planerat massor,
så kommer komma upp roliga tävlingar här på
bloggen med fina priser så småningom.

Det jag vill att ni ska göra nu är att ni kommenterar
extra mycket och visar att ni vill ha tävlingar.

Julia gör nämligen Otroligt snygga smycken, alltifrån
ringar till armband.

Hon ska därför göra några till mig som jag sedan ska
lotta ut här på bloggen :)

Så vad är ni mest intresserade av att vinna?!
Armband, Halsband, Ringar, Örhängen eller något annat?

Pussen<3


Kommentarer
dagensblog

hej!



va gärna med och tävla om att få några snygga smycken hemskickat till dig, helt gratis!



riktigt värt :)



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/tavling-armband.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!



HadeGött!

2011-08-15 @ 13:45:51
URL: http://dagensblog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0