You're not who you said you are


Var: Kivik
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40





Lördag idag, visst det är skönt, och va riktigt skönt
att sova länge men hade faktiskt kunnat gå till skolan idag med :P

Som sagt så åkte jag ju till Erika med Jenny vi satt och pratade och
åt lite chips efter det åkte Jenny och hämtade Terese med Erikas
moppe och sedan satt vi och pratade alla 4 :D

I början var det nog lite spänt, men efter ett tag när vi pratat om allt
seriöst så kunde vi skratta som vanligt ;) ♥
Hahah jenny du är la för go xD

Idag väkte mamma oss vid 10 men jag somnade om till halv 12
för mamma, pappa och Alex åkte för att köpa en Moppe till
mig och Alex ;)
Ida cyklade till en kompis så det är bara jag och Malin hemma :)


Jag har otroligt tråkigt men solen skiner så hoppas det händer något
roligt idag!

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0