16

Åh, dagen jag längtat ihjäl efter i typ en vecka nu är äntligen här! :D
Nu slipper mina vänner höra mig skrika "jag längtar tills på onsdag" utan nu är det "jag längtar till i kväll" som gäller istället ;)

Detta var första året jag faktiskt blev väckt av sången och inte låg vaken och väntade på att dem skulle komma in med presenterna ;p

Jag fick... En tröja där det står All you need is me, ett coolt linne, ett brunt skärp, Julia prenumeration, vita knä strumpor, shorts att sova i, böckerna De utvalda del 1 Tankeläsaren och Kär-en bok om vår längtan efter närhet och sen den bästa av alla, en grillchips påse av Jenny och Lena :D

Så fort mamma har bakat klart tigerkakan ska jag börja göra Kladdkaketårtan som jag ska bjuda lite släkt på när dem kommer vid 13:00
När dem åkt hem ska jag fixa mig för då ska Jenny komma, för ikväll mellan 19:00-22:00 kommer det lite folk på fest :)

Denna festen blir vi runt 20 personer, så tror det kommer bli grymt!

Ska försöka uppdatera er under dagen men kan inte lova något då jag kommer ha fullt upp...

Puss

Ps. Kommer bättre bilder på allt sen! Ds.



Kommentarer
Sara

Grattis på födelsedagen! :D

2011-12-28 @ 10:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0