Älskar mitt liv just nu...

Åh vad jag älskar mitt liv just nu.. Eller inte! -.-

Jag har inte kunnat sova något alls inatt för att jag fått hög feber, så just nu har jag feber, ont i halsen, ont i huvudet och mår lite små illa.
Så blir antagligen att åka på fest en liten stund bara för att hälsa på folk, om jag mår lite bättre vill säga, annars blir det att fira in nya året i sängen med feber medan alla andra umgås och har det kul -.- :(

Jag som verkligen hade sett fram emot att festa, klä upp mig och bara ha det roligt. Har ju till och med köpt ett par skor särskilt för idag.

Seriöst det här suger!

Nä nu ska jag ta och rycka upp mig lite, blir ju trots allt inte bättre av att jag klagar...

Hörs , puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0