Hojhoj :)

Har fått massa stunder idag då jag tänkt "å nu ska jag blogga om detta" men sen har det aldrig blivit av, har inte fått tid helt enkelt så därför ska jag skriva det nu istället :p

På hälsopedagogiken idag skulle vi var och en gå runt i skolan helt själva, inte prata med någon och sedan sätta oss på två olika ställen i 2 minuter efter det skulle vi tillbaka till klassrummet och skriva hur man hade tyckt att det var, om man var stressad eller inte och om man tyckte det var hemskt eller helt okej.

Själv så tyckte jag att det var lite jobbigt i början men sen tänkte jag till lite och kom fram till "jag går ju själv till och från skåpen ibland, jag sitter själv och väntar på kompisar ibland och jag bryr mig ju inte om det går förbi någon själv så varför skulle någon bry sig om jag gick själv för" och efter det kändes det helt okej och faktiskt lite töntigt att jag hade känt att det var jobbigt i början.

Efter det skulle vi ta på oss ytterkläder och gå ett varv runt skolan helt själva helt tysta, detta tyckte jag inte alls var jobbigt, var bara härligt att komma ut och gå lite ;p

Engelskan var som vanligt kan man väll säga, skrev en önskelista och tittade på film om Indien.

Svenskan sista lektionen var däremot riktigt grym!
Vi var 4 stycken bara som hade förberett oss för att redovisa så vi redovisade för varandra och för läraren, när vi var klara var det nästan en timma kvar tills lektionen slutade på riktigt men vi fick sluta ändå, fick även veta att vi är helt klara med svenska kursen för i år så jag får sovmorgon på onsdag för vi behöver inte komma till skolan på svenskan :D
Vilket är väldigt skönt!

Efter skolan blev det som sagt afrodans så nu är jag helt död, känns i hela kroppen.

Bara jag, mamma och pappa hemma för alla andra är på mellanstadie disco så vi har precis ätit och jag och pappa ska nu ut och ta in hästarna :)

Puss och vi hörs! <3



Kommentarer
Patricia

Hej! Var gärna med i tävlingarna på min blogg. I båda tävlingarna har du chansen att vinna ett valfritt iPhone skal för max 500 kronor. Om du inte har en iPhone så kan du ju ge bort skalet till någon du känner om du vinner :)



http://ponyblog.blogg.se/2011/december/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



http://ponyblog.blogg.se/2011/december/vinn-ett-iphone-skal-for-max-500-kronor.html



Trevlig helg! =)

2011-12-16 @ 20:43:09
URL: http://ponyblog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0