Härligt

Hemma från träningen och har även ätit nudlar så nu ligger jag i min säng och slappar järnet!

Zumban var ovanligt rolig och en timme gick Sjukt fort :s när Sola började stretcha så var min första tanke "va fan, ska vi stretcha mitt i passat :o "
Men nej då hade det redan gått en timme och passet var slut ;)
Duschade, åkte till hyssna handel köpte en choklad och blev sedan hem körd av Catrin :)

När Malin har pratat klart i telefonen med Lena så ska hon hjälpa mig att plugga och efter det ska jag sova ;p

Imorgon blir det skola och efter det träna afrodans med Terese och sen får vi se hur min fredag ser ut :)

Uppdaterar er mer sen eller imorgon!

Puss~kram




Kommentarer
haidisblog ▲

Hallådär! Du deltog för ett tag sedan i en tävling på min blogg där man kunde vinna iphoneskal, tänkte bara kika in och säga att vinnarna är dragna! ;)



Kika in och se om det blev du :D KRAM!

PS! delta gärna i min julkalender

2011-12-15 @ 21:10:21
URL: http://haidisblog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0