I'm waiting

Åh härliga tisdag!

Först skola, gick hyfsat fort och var en ganska slapp dag, efter skolan åkte jag till gymmet och gymmade ;)
Gick först på band i 7 minuter, joggade/sprang i 14 minuter och gick sedan i 6 minuter till och efter det cyklade jag i 25 minuter så blev ett helt okej pass, var ju där själv och tyckte faktiskt det var riktigt skönt att bara köra järnet med hög musik i öronen :)

Mamma hämtade mig sedan så åkte vi och handlade, var bara tvungen så jag köpte lite naturgodis och när jag kom hem gjorde jag Världens godaste sallad till mig själv.
Tomat, gurka, lök, lite sallad, fetaost , lite olja och lite salladskrydda och mmm vad gott det blev!

Nu ska jag bara ligga och slappa i sängen och lyssna på musik till klockan 20:00 då jag ska ut och ta in hästarna.

Ska försöka blogga imorgon.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0