Julmys med familjen

Imorgon väntar en härlig julmys dag med familjen, just nu ska vi bara välja om vi ska åka till Ullared, Allum eller Borås, jag och mamma har röstar på Ullared och våra röster är ju viktigast.. Hehe ;p
Ska köpa julklappar och bara umgås med min fina familj så det kommer bli kanon!


Zumban idag var till och med roligare än förra gången och liite roligare än Afron faktiskt ;p
Sen var Terese underbara mamma så snäll och bjöd mig på Mc, eller a hela Terese familj skulle äta så då bjöd dom mig.. Hatar egentligen sånt, får alltid så dåligt samvete och vet inte vad jag ska säga, kan ju inte tacka nej när dem säger att dem ska bjuda men det känns dumt att säga ja ;p
Men glad blev jag iallafall :)

Däremot så är jag jätte fest sugen, känner för att ut och träffa folk och bara ha roligt med mina brudar, men det får bli på nyår eller något ;) <3

Nu ska jag sova, är grymt trött och ska ju orka imorgon också :)

Puss <3

Btw så älskar jag facebook's sätt att säga att man inte kan logga in för man inte har någon täckning, så därför får ni en bild på det ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0