Julstämning


Bild från förra vintern, snö och allt i bakgrunden ju..




Åh vad mysigt det var att komma hem efter träningen!
Mamma och pappa hade gjort glögg och bytt gardiner
i köket, öppnade dörren och välkomnades av värme och juldoft
så nu känner jag mig nöjd av julstäming för tillfället ;)

Åter till träningen då..
Gick/joggade på band i ca 10-15 min och cyklade i ca 10 minuter
efter det var det Afrodans i 1timma och jäklar vad jobbigt men roligt
det är!
Tyckte dem nya stegen var riktigt roliga och lätta så man kunde verkligen
köra gärnet eftersom man lärde sig dem så fort. Toppen helt enkelt!
Välkommnar träningsvärk i magen och låren imorgon med stora öppna armar, hehe...

Har ätit varma mackor och pluggat så nu är jag klar med allt vi har till imorgon iallafall ;)

Så nu ska jag gå och lägga mig :)

Hörs imorgon, puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0