Lika självklart som att solen ska gå upp på morgonen är det att jag ska älska dig

Ojoj, uppdateringen är på topp... (a)

Igår var jag, Jenny, Terese, Malin och mamma i kungsmässan, lyckades hitta lite saker men dem vet jag inte om att jag har köpt (ska få dem i present på onsdag) , på Ica kvantum kan man köpa och göra sin egen sallad, jag, Terese, och Jenny gjorde det i stället för att äta något onyttigt som Mc.

Min sallad innehöll räkor, kräftstjärtar, kyckling, fetaost, lite pasta, rödlök, majs, gurka, tomat och vitlökssås, rekommenderar verkligen att äta det nästa gång ni är i kungsmässan!

Efter det åkte vi hem till mig, pratade och planerade inför onsdag.
Terese åkte hem så jag och Jenny fortsatte fixa och dona, titta på film och bara slappa.
Vid 8 kom Terese tillbaka, så vi tittade på film, planerade och skrattade en massa! :D

Idag ska jag, Jenny och Terese till Kinna, vill egentligen åka till Borås men nej. Har nämligen hittat en helt underbar tröja där, ångrade mig när vi (familjen) var där och köpte den aldrig och nu känner jag bara för att döda mig själv för att jag inte köpte den! -.-

Skulle nämligen vilja ha den tröja på min fest men får fixa den till nyår istället... ;)

Nu ska jag gå och äta frukost :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0