Lite smått om dagen

Ja förutom bilderna och de inlägg jag redan lagg upp som visar hur bra min dag varit så har min dag varit bästa julafton på flera år!

Istället för att bara sitta och glo så hjälpte jag istället mormor med mat m.m
Fixade pepparkakor och la upp mat på brickor.
Hjälpte även till att duka bort efteråt.

Jag fick även bara Bra saker och inte onödiga saker :p
Såg att jag glömde skriva lite saker som jag fick så dem kommer här, örhängen, svarta jeans, ansiktsmasker och ett hänglås tills jag ska träna.

På måndag ska antagligen bara jag och mamma till kungsmässan och kanske Borås för att shoppa eftersom jag fyller år på onsdag.

Mamma och pappa sa även förut att jag får ha fest, så på onsdag ska vi festa järnet :) är ju trots allt min 16 års dag så lite måste man få fira ;p
Så på dagen blir det kalas för släkt och vänner och på kvällen blir det fest, bättre kan det inte bli.

Eftersom det kom så många på första festen jag hade så ska jag ha lista, står man inte med kommer man helt enkelt inte in.
Mamma och pappa är även hemma så sköter man sig inte så fixar mamma och pappa det ;)
Kommer bli toppen, så nu ska vi bara börja bjuda lite folk :p

Färgade även Malins hår innan, ljust brunt blev det och hon passar i det väldigt bra!
Första gången jag färgade någons hår men det gick galant.

Nu ska jag sova, är döds trött ..

Puss



Kommentarer
Lena

Nemen titta där !

Där har vi den finaste Emman i världen ! <3

2011-12-25 @ 12:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0