Natural

Blir ingen skola för mig idag, mår jätte dåligt och känner mig helt kall svettig..

Var i skolan igår men det var knappt att jag orkade, hade det inte varit för den där engelska teatern klockan 13:00 så hade jag åkt hem ;p
Efter teatern åkte jag med Erika och åt pizza, jag tog världens godaste kebabpizza med pommes på och Erika tog kebabrulle :)

När jag kom hem gick jag och la mig och låg och smsade med massa folk efter det sov jag fram tills för några minuter sedan :p

Idag ska jag bara slappa och ligga i min säng men i eftermiddag ska jag baka lite julgodis som ska med till julbordet imorgon, ska även slå in presenter och lite så :)

Vi får höras den :)

Puss ~ kram



Kommentarer
Tres

ska alla ha med julgodis?<3

2011-12-09 @ 11:53:56
URL: http://vreesan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0