Onsdag

Åkte hem från skolan idag, var med på svenskan och sen åkte både jag och Erika hem, jag mådde illa, hade ont i huvudet och kände mig febrig, så nu ligger jag i min säng och äter choklad pudding som jag köpte för 3 kr när jag väntade på bussen :p

Skulle jag bara orka så skulle jag fixa så jag kunde titta på film men orkar inte fixa med sladdar m.m så blir att sova en stund istället, mina ögonlock blir nämligen bara tyngre och tyngre.

Åh så jäkla irriterande eller a... Amanda i min klass höll på med ett läppsyl i morse som luktade kakao och jag känner den doften hela tiden vart jag än är nu bara för det ;o ;p

Nu ska jag vila en stund, hörs senare.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0