Rubrik

Hemma från skolan [check]
Äta tacos [check]
Slappa i sängen [just nu]

Japp ni ser min fina check lista ovan ;p
Och som ni även ser så är det slapp som är näst på tur :)

Är trött, har ont i magen, och min hjärna har nog förlorat några hjärnceller under dagen för den är helt död :s
Så har tänkt slappa här i sängen tills jag måste ut till hästarna och efter det ska jag titta på film om jag orkar och kan bestämma vilken och sen ska jag självklart sova ;)

Morgondagen hoppas jag går riktigt fort, idrott och matte bara ju, men vill träna!
Får seriöst panik för att jag inte tränat på två dagar så om jag orkar så går jag upp och tränar lite sen.
Längtar till fredagens afropass men zumban imorgon ska också bli rolig!

Vi hörs senare

-puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0