Städ, tråk och 2:advent

Sitter här hemma och har Väldigt tråkigt!
Har börjat städa i mitt och Malins rum för det såg
för j*vligt ut och är snart klar, ska bara fika klart och sedan
gå upp hämta julgardiner och julpynta lite, även sätta upp alla
kort som jag skrev ut för ett tag sedan om ni kommer ihåg? ;)

Vad händer idag då?

Jo själv ska jag inte göra något alls, sitta hemma och ha tråkigt, kanske
titta på en film eller två.
Terese är ju med Jimmi och Jenny är hos någon kusin eller vad det va.. och
det funkar inte att smsa med min mobil så kan ändå inte smsa dem eller någon
annan och fråga om den vill vara med mig. Kanon!

Nä, nu ska jag återgå till att vara en duktig tjej och städa ;)

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0