Tårar som rinner längst min kind

Fyy FYy FYY vad hemskt!
Tittade just på Denna video och kan säga att tårarna rann längst min
kind och ville bara skrika.

Tänkt att någon har det så här, jag har haft det tufft, jävligt tufft och att
se denna killen som har det värre var riktigt hemstk! Gjorde ont i mitt hjärta
att se honom gråta.

MEN slutet var värt det, att se att han inte ska ge upp för han är starkare än så
gjorde mig ändå lite gladare.


Tycker faktiskt att ni ska titta på den för man får faktiskt en tankeställare.
Hur stor skillnad det antagligen hade gjort om bara en ,  EN ÄNDA person pratat med
honom på rasten, sagt hej till honom m.m
ALLT vi gör gör antingen någon starkare eller svagare och jag tycker att vi måste
tänka på att göra allt för att få någon att bli Starkare.
Funkade inte att ladda upp videon på bloggen men klicka in på länken HÄR för att se den.


Kommentarer
Tres

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zt5gvl5s2q4



kolla :P <3

2011-12-05 @ 13:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0