<3

Dagen har varit okej...
Har legat i sängen och tittat på Grey's anatomy
med Malin och Lena hela dagen, alltså bara slappat
vilket man också kan behöva ibland ^^

Kvällen kommer spenderas med allt mitt pluggande,
ska göra klart So:n och sedan mejla den in till
Lars -.-

Blev ingen ridtur idag, håller på att bli sjuk,
tror till och med att jag har feber... *suck*

Pussen<3
Snälla lämna mig inte, jag behöver dig
och jag orkar inte med mer tårar
Du kommer orka det här
Det måste du
För varken jag eller någon annan orkar
eller klarar av att mista dig
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!
Nu då och föralltid tillhör mitt hjärta dig
Våga inte lämna mig :'( <3

Älskar dig... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0