Film kväll (Y)

Bloggade inte så mycket igår, tittade på massa bra filmer :D
Tittade på Mean girls 2 , The wedding date, och började titta på The Family stone
men den var verkligen inte bra så tittade på Step up och sedan step up 2.
Alla filmer var sjukt bra men min favorit är absolut Step up :D
Idag ska jag titta på Step up 3 och hoppas att den är lika bra som dem andra (A)
Sedan ska jag också börja titta på Criminal minds från början ;)
Så blir mycket filmer idag :)

Imorgon blir det att rida :D Äntligen <3

En annan anledning till att jag inte bloggade mer igår va att
strömmen gick -.-
Var tvungen att gå ut och ta in hästarna och mocka när det
var kålsvart , höhö toppen -.- ;)

Bloggar senare (Y)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0