Förlåt (A)

Han verkligen inte blogga igår, var dö trött och orkade inte.
Skola som vanligt med ett stort matte prov och sedan direkt
efter ett stort engelska prov (kan lov att jag skakade liite)
Men det kändes som att det gick bra (Y)
Direkt efter skolan kom Catrin (Tereses syster) och hämtade mig och
Terese.
Så skyndade vi oss hem till mig för att hämta min plånbok
(som jag glömt (A))
Sedan fort till gymmet (Corpus) för att ha genom gång så att vi
vet hur man ska göra allt :)
Tränade för en coach i en timme och sprang på band i 40min efter det :D
SÅ jäkla skönt!
På fredag blir det gymmet igen, då blir det mest band och cykel med Terese.
Sedan blir det att sola lite också :)
Läängtar!!
Och har faktiskt inte träningsverk mer än pyytte lite i vänster arm :D
Så får ta och jobba ännu hårdare på fredag så att det märks och känns på lördag.
Sedan hem och laga mat till mig själv, var riktigt gott så blir samma mat i dag med (A)
Skola idag som vanligt och hände inget nytt eller något som är värt att ta upp på bloggen.
För utom att nästa fredag så följer Emilia med mig hem :D
Då ska vi spela the sims ;D
Och rida, om hon passar med Bella och tycker om henne och tvärt om så kommer
Emilia rida Bella någon/några dagar i veckan :)
Vilket jag tycker kommer bli toppen (Y)
Då kan Emilia rida när jag inte kan, hinner vill och orkar.
Och så rider ju då jag självklart när jag vill och när snön
försvinner kommer det bli så att Jag rider och hon tömkör eller kör Rullan
och ibland tvärt om.
Toooppen helt enkelt (Y) <3
Imorgon kommer jag inte heller hinna blogga men kommer däremot fixa tidsinställda inlägg (A)
Nu ska jag ringa Hö Monica och beställa hö, och sedan laga mat.
Pussen<3


Kommentarer
Anonym

Har du redan tröttnat så mycket på hästen?..

2011-02-04 @ 18:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0