Fredag kväll var... Perfekt

Igår kväll var absolut den bästa kväll på såå många år :D

Emilia följde med mig hem efterskolan så då åt vi lite, bytte om
och gick sedan ut till stallet.
Fixade Bella, tog på broddar och bara gosade lite.
Blev en ridtur uppe i ko hagen, jag började skritta
för att känna på henne lite för att sedan kunna säga till Emilia
vad hon skulle tänka på.
Var verkligen säker på att Bella skulle vara förbannat pigg
men nej, hon lyssnade och var inte alls het.
Gick riktigt fint och var allmänt underbar :D <3
Så Emilia red resten av ridturen för att kunna lära känna Bella mer.
Blev bara skritt i hagen och sedan en skritt runda upp till runden.
Allt gick kanon (Y)
Så Emilia kommer absolut komma och hjälpa till och rida mer.
Hon ska komma iallafall en gång till under lovet.
Toppen! :D <3

Vid 5 var vi klara så då smsade vi Erika, Terese och Jenny att dem
skulle beställa pizza och sedan komma.
Woho vilken toppen kväll!! (Y) :D
Åt, satt och pratade och skrattade (kommer seriöst ha träningsvärk i magen)
sedan vid 8 (?) kom Amanda :)
Vi tittade på Avatar och den var faktiskt skit bra!
Första gången jag såg den för jag tyckte den verkade dålig.
Men shit vad fel jag hade (A)
Skulle tittat på Allt för min syster men den fanns inte att hyra :(

Terese, Erika och Emilia åkte hem vid halv 11 men
Amanda och Jenny sov över till idag så dem åkte hem vid halv 3.

På måndag ska jag Terese, Jenny och kanske Amanda vara med varanda
och ha en ensam på alla hjärtansdag gråt kväll och titta
på sorgliga filmer som Dear John och Allt för min syster.
Kommer bli kanon :) <3

Blir inte att rida idag utan rider imorgon, red ju trots allt igår :D

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0