Fredags kväll var toppen (Y)

Först skolan igår och sedan blev det upp
till frisören för Jenny skulle klippa sig :)

När hon nästan var klar gick jag och Erika
och beställde pizza.

Så satt Jag, Erika, Terese och Jenny och åt pizza på pizzerian.
Erika var tvungen att åka men Jenny och Terese följde
med mig hem :D

Vi sminkade och tog kort på Malin och Lena och sedan
körde vi lite GH.
Efter det satte vi oss i mitt rum och tittade på film :)

Mysigtmysigt :D

Så vid 9 åkte dem hem.

Då tittade jag på film och sedan tog jag in hästarna.

Toppen kväll helt enkelt, med några av dem bästa tjejerna! :D <3
Pussen<3

Ps. Bilder kommer senare D.s


Kommentarer
olivia

Åhh , Emma vad jag saknar dig! och på onsdag kommer jag ner till DIG!! :D fan va kul vi ska ha! <3

2011-02-26 @ 14:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0