Bilder från lovet

Har varit vaken en stund men ändå ^^
 
Om en timme kommer mamma och hämtar mig så
åker vi och handlar :)
Får se om vi hämtar upp Terese så åker vi och gymmar.
Har faktiskt inte träningsverk från i onsdags (A)
 
Blir det inte att gymma ska jag se till att spendera lite tid med Bella och Rullan <3
 
Kommer upp massa bilder från min mobil nu.
Från helgen m.m
 
Lyckades få en otroligt "snygg" bild på Malin och Lena xD
 
 
Jenny i fredags på tjejkvällen
 
Min alla hjärtans dags present till Mamma och Pappa
 
Jenny och Terese boxades på Wii under tjejkvällen i måndags
Jenny och Terese boxades på Wii under tjejkvällen i måndags
 
Jenny under tjejkvällen i måndags
 
Jag och Malin under tjejkvällen i måndags
 
Lena och Jenny under tjejkvällen i Måndags
 
Jenny tog "självklart" kort på sig själv under tjejkvällen i måndags
 
Bara jag som tycker att min mobilkamera är otroligt bra för att vara mobilkamera ??
Bara jag som tycker att min mobilkamera är otroligt bra för att vara mobilkamera ??
 
 
Pussen<3
 
Btw så vann jag tävlingen hos Sätilaryttaren! :D ihihi , tack vare min fina älsklings kille Batman <33333
 
Vinnar bilden:

 
Trackback
RSS 2.0