Hemma från skolan

Dagen gick hyfsat fort och var faktiskt helt okej :)
Imorgon blir det svenska prov i läsförståelse vilket inte
kommer bli några problem (A)
Sedan efterskolan blir det gymmet :D Taggataggatagga!
Ska ladda upp bilder på Bella från i lördags (la upp 2 utav dem igår)
Sedan fixa en hiss och diss , visa hur jag gick klädd idag, lägga upp minst 3
skönhetstips och sedan skriva ett inlägg om något intressant och roligt ämne
Som ni skulle kunna få välja om ni vill , så vad vill ni att jag skriver ett inlägg om?
Kan vara VAD som helst, You name it!
Finns absolut inga begränsningar på förslag, så kommentera kommentera nu ;)
Eller om ni har lite frågor skulle jag kunna svara på dem i ett inlägg också :)

Nu har jag iallafall planerat in lite i min kalender av vad som ska hända nästa vecka (looooov!)
Ska ha film kväll med Jenny, Amanda och sedan får vi se vilka mer det blir :D
Jenny och Amanda har ju nämligen inte sätt Dear John :O Uuusha pusha på dem helt enkelt! ;P
Sedan ska jag också åka till min underbara kusin Hedvig på tisdag till torsdag (tror jag det blir)
Och självklart rida :D <3
Bloggar om en stund , så hörs senare :)




Kommentarer
din syster som inte heter Ida

Skriv om IAN SOMERHALDER!!!;DD<3

din frugis <3

jag tycker att du ska skriva om din kärlek till mig !xD

och så kan du skriva om en gurka !

och sist och inte minst om dina inntresen , vad man ska göra om man får sjukblomdampcppopcorn sjukan ;)

skriv roliga skämt som du hittat eller nåt ;)

Du vet ett gott skratt förlänger livet !

Men då borde jag fan vara odödlig ;)<3

2011-02-08 @ 21:27:27
Lokenatalie

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-05-26 @ 13:52:49
URL: http://lokenatalie.blogfrombed.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0