Höhö inte konstigt...

Inte så konstigt att jag kännde mig sjuk igår xD
Vaknade vid 5 och hade förbannat ont i magen , kunde
inte ligga stilla och mådde fruktansvärt illa.
Malin sprang upp och hämtade mamma , och sedan
spenderade jag 2 timmar i badrummet -.-

Vid 7 så kom jag in i en konstig rutin, sov i en kvart
sedan vakande jag och sprang på toa
sedan sov jag i en kvart igen och så höll det på så.

Klockan 10 kom pappa och dem andra ner så då kunde
jag inte sova längre :(
Åt en fralla och sedan mådde jag lite bättre.

Fick min önskan igenom idag istället, men hade häldre
varit hemma och sovit.

Vi packade nämligen korgen med varmchoklad, kaffe och korv
så åkte vi till en sjö några minuter bort.
Ida började med att "åka" skridskor tillsammans med Pappa.
Jag sprang och höll i Ida så att hon inte skulle ramla
undertiden som dem andra passade en boll på isen till varandra,
tog kort  m.m

Sedan grillade dem andra korv.
Var riktigt mysigt!! :D
Och så länge jag gick gjorde det inte ont i magen :)

När vi kom hem vid 3 var det bara att packa upp, jag slängde
ihop en sockerkaka med vit blockchoklad under tiden som
Mamma och Pappa mockade.
Han till och med sova i en halvtimme.

För sedan vid 18:00 kom våra underbara kusiner en stund.
Dem hade varit inne i göteborg under dagen så dem tog en
fika innan dem vid 19:00 var tvugna att åka så att dem skulle
komma hem till Anderstorp innan imorgon.
Imorgon är det skola igen, får se om jag kan gå...
Är trött från natten och har fortfarande ont i magen :(
Så kommer ändå inte kunna konsentrera mig så bra om
jag måste springa på toa hela tiden xD

Jaja nu ska jag väll försöka sova, ska först och främst
få någon annan att gå ut till hästarna åt mig.
Är ingen snäll så får jag fixa det och så blir det
sängen runt 21:00 eller något.

Kommer bilder imorgon eller något från dagen/helgen :)

Pussen<3


Kommentarer
Maria o Pearl - Jumping For Life



Har frågestund på bloggen! Alla som ställer en fråga får en länk :) Avslutas på måndag 24.00 :)

2011-02-20 @ 22:37:53
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 @ 15:05:59
URL: http://www.viktorfrisk.com
VIKTOR FRISK BLOGG

Du har helt rätt, det är fan tufft alltså! Tycker fler killar borde testa!

2011-02-21 @ 16:48:56
URL: http://www.viktorfrisk.com
VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tycker exakt som du! Och alla måste få ha sina egna åsikter!

2011-02-21 @ 16:56:34
URL: http://www.viktorfrisk.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0