I am here to stay

Har kommit hem från gymmet (Y)
Och ätit lite gott :)

Ska lyssna på lite musik, blogga och sedan plugga No.
Efter det blir det en sköön dusch :D

Imorgon efterskolan blir det att snabbis hem och äta
och sedan kommer Jenny och hämtar mig
så åker Jag, Jenny, Julia och Erika (kanske Terese) på
öppet hus :)

Blir inte så mycket bloggande nu när skolan är igång (A)
Men ska försöka bättra mig (Y)

Plus att jag vet att det inte blir så roliga och intressanta inlägg
så ni får gärna kommentera och skriva vad ni skulle vilja
läsa om :D (A) <3


Pussen<3


Kommentarer
Yasmine

Var med i dagens låt på min blogg :)

Du kan vinna en länkning inför alla mina 700 läsare :)

Allt du behöver göra är att Tipsa om en låt i dagens låt inlägget :)

2011-02-22 @ 21:22:20
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Yasmine

Roligt att du är med i dagens låt :)

Vinnaren kommer upp i morgon :)



Var även med i dagens trailer :)

2011-02-22 @ 22:33:46
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0