I would do anything for you

Denna onsdag har absolut inte varit på min sida -.-
Har varit sur och trött och absolut inget har varit bra idag känner jag.
Jo okej när jag gymmade med Terese var jag på riktigt
bra humör men sen woooo så försvan det ;o

Blev inte att longera idag ändå för Ida "orkade" inte följa med ut :(
Shit vad jag önskar att vi hade ett stort och varmt ridhus precis utan för
stallet (A) hihi rena drömmen :D

Ska snart titta sätta mig och titta på film på tv:n med pappa,Alex och Malin
och efter det blir det en snabbis ner till hästarna och sedan blir det att
titta på film och bara mysa med Malin :D <3

Pussen<3


Kommentarer
Hermannbeatrice

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-06-21 @ 14:23:23
URL: http://hermannbeatrice.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0