Idioter som inte vet något ska sluta lägga sig i eller dra här ifrån!

Fick en kommentar utav en anonym nu 
som lyder så här: Har du redan tröttnat så mycket på hästen?..
I mitt inlägg skrev jag så här:
Den/dem som skrev detta (jag har mina aningar) har ingen grund för att kunna skriva så.
Emilia är en kompis till mig som verkligen vill rida (och hon kan verkligen rida, aldrig att
jag hade låtit någon rida Bella nu när hon är ny om det är en nybörjare och någon som
bara skulle kunna förstöra henne ännu mer)
Jag jobbar med Bella, men jag går i 9:an plus att jag har aldrig varit så duktig på dressyr
Emilia ska hjälpa Mig och Bella bli bättre på det.
Emilia har ingen häst hon kan rida utan alla är för små, och är soppas
duktig att hon inte vill eller behöver gå på ridskola när hon lika gärna kan
hjälpa till med Bella Någon gång ibland.
Bella behöver också träna på att ha mer folk omkring sig och Emilia är
den perfekta hjälpen för det.
Att ha Emilia som hjälp är för Bellas skull , inte min!
Det jag skrev om att Emilia kan rida när jag inte kan,hinner, vill och orkar det är inte nu det gäller.
Det gäller till sommaren när Bella är en rid häst, då jag vill släppa dem själv ibland, För Emilias skull.
Och hur roligt tror ni det är att rida själv varje gång ?
För om ni läste Ordentligt så skrev jag något om Rullan också ?!
Jag har aldrig lärt mig köra,tömköra , det kan Emilia.
Att ha någon som kan hjälpa till och rida med mig, vara med mig, dela det intresset
har jag alltid velat ha.
Malin vill inte för hon går inte ihop med Rullan, hon vill ha en liite större lugnare häst.
Så det med att ha någon kompis med mig är inget som jag bara Pang Bom bestämde nu
bara för att jag fick Bella. För tror ni det kan ni dra här ifrån!
Jag vill inte ha taskiga läsare, iså fall har jag inga läsare alls om det skulle vara så.
Jag har börjat om mitt liv, till det bättre.
Och jag vill och orkar inte med kommentarer om saker som ni inte har någon grund till.
Skaffa information, bevis då kan vi snacka, men så länge ni inte har det så
lägg ner med kommentarerna.
Bella är mitt liv, tröttnar man på sitt liv vill man dö, bli av med allt.
Jag vill ha mer, jag har inte tröttnat för en sekund.
Detta är mitt liv, mitt liv har i stort sätt bara börjat.
Jag välkomnar livet med öppna armar nu.
Men kommer något nära mitt liv igen som liknar något
som ondska så stänger jag dem igen.
Så låt mig leva mitt liv , mitt liv med Bella och med kärlek istället
för ensamhet och rädsla att bli lämnad vilken sekund som helst.
För nu är jag inte ensam , inte en sekund till av mitt liv vill jag vara utan
min ängel Bella.


Kommentarer
Sofia

det du skrev längst ner det låter som om du har haft det jobbigt??

jag bara undrar vad det är du menar??..

2011-02-16 @ 22:42:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0