Jag har såå tråkigt!

Bara för att Lena åkte hem orkade inte Malin följa med ut
till hästarna -.-
Så har suttit vid datan istället, men om en pytte stund ska
Ida följa med mig upp med bara Bella och så ska jag longera
henne (Y)

Skulle egentligen vilja gå upp med Rullan också men det går inte
om det bara är jag och Ida som ska upp...
Ida kan inte hålla Rullan eller Bella undertiden som jag longerar
den andra. Och Bella kan inte vara ensam kvar i hagen :(
Måste lösa det där känner jag!

Menmen :)

Som rubriken säger så har jag så förbannat tråkigt :(
Har absolut inget att göra så när jag kommer hem från skogen
så kommer jag antingen dö eller sova (A)

Vi hörs senare för då kommer bilder från helgen upp.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0