Kläder, vad tycker ni om dem här ?

Det är väldigt få som aldrig har hört talas om en affär som heter
Mandel det går att beställa kläder m.m på nätet men
den finns även i Göteborg.
Tänkte därför lägga upp lite bider på lite kläder dem har och så tycker jag ni
ska kommentera vad ni tycker om dem :D
Vilka utav jeansen tycker ni är snyggast ?
Jag tycker nog nästan att... Jeans nummer 2 är snyggast :)
Vilken utav tröjorna tycker ni är snyggast ?
Jag tycker att tröja nummer 3 är snyggast :)
Vilket linne tycker ni är snyggast ?
Jag tycker att linne nummer 1 är snyggast :)
Vilken tunika tycker ni är snyggast ?
Jag tycker nog... bild två är snyggast :)
Vilken klänning tycker ni är snyggast ?
Jag tycker att klänning nummer 1 är snyggast :)
Vilken tycker ni är snyggas ?
Jag tycker bild nummer 1 är det :)
Kommer del två imorgon eller senare när jag duschat :)
Pussen<3


Kommentarer
neea<3

jag gillade inte alls jeansen men dom kanske är fina på dig vet faktiskt inte :p



och på outfit saken tycker jag att bild nr 4 :D <3

2011-02-09 @ 08:03:39
URL: http://neeafalk.blogg.se/
Sofia Nylund

Vad intressant din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Ha en rolig dag =P

2011-02-22 @ 11:16:56
URL: http://jade.se/reseguide


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0