Ont i kroppen

Kunde verkligen inte blogga igår, och hade ju egentligen
lovat att göra tidsinställda men det han jag inte (A)

Va i skolan från kvart över 8 på morgonen till ca 21:00 -.-
Blev bara att hoppa i säng för jag var helt klart helt
förstörd xD Otroligt trött och förbannat ont i kroppen :(

Blev därför ingen skola för mig idag(efter myycket tjat på mamma)
hade alldeles för ont i nacken, ryggen, armarna, magen, höften och benen.
Och ont i huvudet och halsen :( Mådde verkligen inte bra.
Fick däremot följa med pappa ut och ta ut hästarna vilket gick helt okej.

Ska berätta om gårdagen snart, men måste bara säga att jag är
döds sugen på att titta på bio :o
Helt otroligt hur sugen jag är på att åka in till Göteborg, äta på Mc och sedan
köpa liite godis och sitta och titta på en toppen bra film på bio!
Åhh låter ju bara så perfekt :D

Nu ska jag titta på film får se vilken det blir men skriver mer om den sen :)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0