Röntgen i Borås

Gick som sagt upp halv 7 imorse men sen visade det sig att jag
hade kunnat sova till kvart över 7 -.-
Men iallafall så precis innan jag och pappa skulle åka så kommer
det en bil till vårat hus men en döö snygg kille som körde
som frågade efter vägen till anstalten , men iallafall snygg va han (A)
Röntgen tog i princip 3 minuter och sedan åkte vi vidare till Kinna
för att fixa mitt pass tills jag ska till England vecka 10 (?) :D
Kan ju lova att jag blev snyggare på detta kortet än det till
mitt Id kort (Y)
Blev dock inget bankkort utan det får bli någon annan dag :)
Så va bara i skolan från 11:10 till halv 4 vilket var skönt ;)
Idag ska jag plugga och sedan sova, är riktigt trött nämligen (tack pappa)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0