Sov så sött

Ska fixa en lista på vad som hände i veckan
lägga upp en hiss och diss och sedan ska jag antagligen sova ;)
Har aldrig i hela mitt liv haft så tråkigt som jag har haft denna helgen
och är faktiskt glad att den är över ;D
Blev så oerhört glad när jag kom in på bloggen ikväll och
såg att jag fått massa (host ... 7...) kommentarer.
Mycket för mig iallafall (A)
Tack alla som kommenterar och läser min blogg
blir så mycket roligare att blogga om man får
lite kommentarer ibland .
Så det tycker jag att ni kan bättra på lite (A)
Att göra i veckan:
  • Måndag: Skolan-Plugga
  • Tisdag: Skolan-Gymma
  • Onsdag: Sjukhuset-Skolan-Plugga
  • Torsdag: Skolan-Gymma
  • Fredag: Skolan-Emilia följer med mig hem, Spela The sims och Rida :D <3
  • Lördag- Öppen för förslag
  • Söndag- Öppen för förslag
Så ser i stort sätt min vecka ut, har två nationella prov i veckan
Tisdag och Torsdag men det är bara i svenska så är
inte orolig, inte ens nervös (A)
Svenska är helt okej, blir svårare sen i matte ... -.-
Är bra i matte men hatar det verkligen...
Menmen nog pratat om skolan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0